گرماتاب, سیستم های گرمایشی, محصولات گرمانوین, مقالات آموزشی

هیتر گازی تابشی گرما نوین | راهنمای خرید 02191691095

هیتر گازی تابشی
5
(5)
مشاوره خرید 02191691095
هیتر تابشی گرماتاب 55000

هیتر تابشی گرماتاب 55000

590,000,000 590,000,000 خرید کنید

هیتر گازی تابشی چیست؟

هیتر گازی تابشی، اگر یک تخصصی در صنعت گرمایش، تهویه مطبوع و تهویه هوا (HVAC) باشید، احتمالاً کمتر به فکر انواع مختلف گرم کننده‌ها افتاده‌اید. به عنوان مثال، آیا می‌دانید که دو نوع اصلی از گرم کننده‌ها وجود دارد؟ آیا می‌دانید که نوع فضایی که سعی در گرم کردن آن دارید، بسیار باید نوع گرم کننده‌ای را که انتخاب می‌کنید، دقت کنید؟

در این پست، به نگاه دقیق‌تری به اینکه هیتر گازی تابشی چیست ، چگونه کار می‌کند و در چه نوع فضاهایی بهتر عمل می‌کند، خواهیم پرداخت. تا پایان این پست، قادر خواهید بود تشخیص دهید که آیا گرم‌کننده شعاعی ممکن است بهترین انتخاب برای شما باشد یا خیر.

تعریف هیتر گازی تابشی

همانطور که اسمش نشان می‌دهد، گرمای “تابشی” به سادگی گرماست که از یک منبع مرکزی به تمام سمت‌ها – در اینجا از یک واحد گرم‌کننده شعاعی – شعاع می‌زند.

هیتر گازی تابشی در مقایسه با گرمایش سنتی

برای درک واقعیت در مورد چگونگی کار هیتر گازی تابشی ، کمک کند مقایسه‌ای با همتا قدیمی، گرمایش سنتی.

هیتر گازی تابشی: گرما را از طریق مشعل تولید کرده و آن گرما را به افراد و اشیاء نزدیک منتقل می‌کند.

گرم‌کننده سنتی: با استفاده ازمصرف برق بسیار بالا محسط را گرم میکند و به محسط زیست آسیب بسیاری وارد میکند.

اغلب گرم‌کننده‌هایی که امروزه به فروش می‌رسند، از نوع هیتر گازی تابشی هستند، شامل گرم‌کننده‌های کوچک و بزرگ فضا که در کارخانه جات، سوله های صنعتی، گلخانه ها، مرغداری ها، رستوران ها و انواع فضاهای مختلف صنعتی استفاده می‌شوند. به طور معمول، گرم‌کننده شعاعی از طریق مشعل و یک سری لوله‌ها که از طریق آن هوای گرم می‌تواند به کنارهای دورتر هر شعاع پخش شود، عمل می‌کنند.

زمان انتخاب یک هیتر گرمایشی

تصمیم‌گیری برای نصب نوع خاصی از هیتر به سادگی امکان‌پذیرتر می‌شود زمانی که شما درک کنید که هر نوع هیتر در کجا بهترین عملکرد را دارد. انطباق صحیح هیتر مورد نیاز با فضا می‌تواند به شما کمک کند تا در قبض انرژی خود صرفه‌جویی داشته باشید و همچنین کیفیت هوای بهتری برای خانواده‌تان فراهم آورید.

چرا هیتر گازی تابشی؟

هیتر گازی تابشی به عنوان یک گزینه خوب در فضاهای بسته معمولاً مناسب هستند. این به دلیل نحوه عملکرد هیترهای انتقالی است. هوای گرم به فضاها پخش می‌شود تا تمام هوای محیط به دمای مطلوب گرم شود. به دلیل بسته بودن فضا، هوا به مدت طولانی‌تر گرم خواهد ماند.

هیتر گازی تابشی به‌عنوان یک گزینه کارآمدتر عمل می‌کنند زمانی که در نزدیکی افراد یا اشیاءی قرار می‌گیرند که نیاز به گرمایی دارند. در اینجا، اهمیت زیادی ندارد که اتاق باز یا بسته باشد، چرا که افراد یا اشیاء فردی خود که گرم شدند و نه هوا به طور مستقیم.

همچنین، از آنجا که هیترهای تابشی برای گرم کردن فضا به هوای پخش‌شده نیاز ندارند و بدون هیچگونه آلایندگی محیط را گرم میکند و هیچ نگرانی در قبال سر درد و گیج شدگی را به وجود نمیاورد.

سرانجام، هیترهای تابشی به‌عنوان گزینه‌های ایده‌آل برای محیط های صنعتی مناسب هستند. کارخانه ها، گاراژها، انبارهای نیازمند کنترل دما، فضاهای پاتیو و کارگاه‌ها همچنین همه مثال‌های خوبی از فضاهایی هستند که گرمای تابشی می‌تواند یک گزینه عالی و با کارایی انرژی باشد.

مدل‌های هیتر گازی تابشی

بازار امروز انواع و اقسام زیادی از هیتر گازی تابشی را ارائه می‌دهد. در زیر تعدادی از رایج‌ترین مدل‌ها آورده شده است که می‌توانید از آن‌ها انتخاب کنید:

  • هیتر گازی تابشی دیواری یا دکوراتیو: این هیترها به تازگی به بازار اضافه شده‌اند و برخی از مزایای آن‌ها شامل عدم اشغال فضای زمین و طول باریک آنهاست. همچنین، گرمای شعاعی آنها از سرتا پا به صورت متوازنتری است (اگر تاکنون کنار یک هیتر شعاعی زمینی ایستاده یا نشسته‌اید و پاهایتان خیلی گرم شده باشند، از این تأثیر آگاه هستید). از نظر ایمنی نیز، هیترهای شعاعی دیواری برای رستوران ها و کافه ها مناسب‌تر هستند.
  • هیتر گازی تابشی سقفی: این نوع از هیترهای زیر سقف کارخانه و سوله های صنعتی از طریق زنجیر آویزان میشود و تمام فضای تحت شعاع را گرم میکند و آسایش و راحتی برای پرسنل به همراه می آورد.

نوع سوخت هیتر گازی تابشی

هیترهای شعاعی می‌توانند از منابع انرژی گاز  برای تولید گرما استفاده کنند. سیستم‌های هیتر گازی تابشی امروزی می‌توانند از دو نوع گاز شهری و کپسول برای تولید و انتشار گرما استفاده کنند:

تا زمانی که نوع فضای مورد نظر را با یک سیستم هیتر گازی تابشی به درستی متناسب کنید، از یک سیستم که از انرژی به بهترین نحو استفاده می‌کند، منبع گرمای سریع فراهم می‌آورد و برای هر فضا به صورت جداگانه قابل کنترل است، لذت خواهید برد.

برای گرم‌کردن فضا، گزینه‌های استاندارد هیترهای جریان هوا و تابشی وجود دارند. حتی ممکن است از مؤلفه‌های مشابهی مانند عناصر گرمایشی لوله‌های با خمیدگی استفاده کنند. اما کدام یک بهتر است؟ بیایید به مزایا و معایب هر نوع هیتر نگاهی بیندازیم تا تصمیم بگیریم که کدام برای کاربردهای مختلف بهتر است.

نحوه کار هیتر گازی تابشی با جریان هوا

هیترهای جریان هوا هیترهای غیرمستقیم هستند. آن‌ها هوا را که از طریق منطقه هدف عبور می‌کند، گرم می‌کنند. جریان‌های جریان هوای هوا از طریق عناصر گرمایشی عبور می‌کنند، معمولاً توسط یک فن. هوا گرم می‌شود و در سراسر محیط پخش می‌شود و دمای کل اتاق را افزایش می‌دهد.

چگونگی عملکرد هیتر گازی تابشی

هیتر گازی تابشی گرمایش مستقیم‌تری ارائه می‌دهد. پرتوهای فروسرخ گرما را به طور مستقیم به هوا در دامنه‌ی خود انتقال می‌دهند. این نوع هیترها جهت‌دهی بیشتری نسبت به هیترهای جابه‌جایی دارند و مساحت کمتری را پوشش می‌دهند اما گرمایش هدفمندتری فراهم می‌کنند.

هیتر گازی تابشی

هیتر گازی تابشی

موارد مهم در انتخاب هیتر گازی تابشی

  • محیط/منطقه هدف
    یکی از تفاوت‌های مهم در انتخاب بین این دو نوع هیتر، منطقه یا محیط هدف است. گرمایش مناسب برای فضاهای بسته است. این به این دلیل است که این نوع هیتر هوای پیرامونی را گرم کرده و می‌تواند به راحتی محیط کلی را گرم کند. وابستگی به گردش هوا به این معناست که تنها در یک فضای بسته کارآمد است.هر چه مساحت بزرگتر باشد، برای یک هیتر جابه‌جاوی، دستیابی به دما و حفظ آن دشوارتر است.
    برای یک محیط باز، مانند فضای خارجی، هیتر شعاعی یک گزینه بهتر است. این نوع هیتر گرمایش مؤثری به اشیاء و افراد در دامنه پرتوهای فروسرخ ارائه می‌دهد. هیتر شعاعی همچنین گزینه مناسبی برای گرم کردن یک ناحیه خاص به جای یک فضای کلی است.
  • هزینه‌ی انرژی و کارایی
    نوع استفاده از یک هیتر تعیین‌کننده‌ی این است که کدام نوع به لحاظ کارایی انرژی بهتر است. برای گرمایش موقت، هیترهای تابشی به طور قابل توجهی انرژی‌کاراتر هستند. آنها به مدت کمی یا با مصرف کمی انرژی به دماهای هدف می‌رسند. به عبارت دیگر، برای دستیابی به حرارت با یک هیتر جریانی، زمان بیشتری نیاز است و انرژی بیشتری مصرف می‌شود.
    با هدف مناسب و بهره‌گیری از کنترل‌های ترموستات اتوماتیک، هیترهای جریانی نیز می‌توانند کارآیی انرژی داشته باشند. در گرم‌کردن یک فضا به مدت طولانی، هیتر جریانی برجسته است. همانند یک هیتر تابشی، هیتر نیازی به اجرای مداوم ندارد تا حرارت را حفظ کند.
    به جای اینکه هیتر جریانی به صورت مداوم در حال اجرا باشد، این هیتر به یک کنترل‌کننده متصل به ترموستات وابسته است. هنگامی که ترموستات دمای اتاق را به عنوان دمای مطلوب تشخیص می‌دهد، هیتر را خاموش می‌کند. اگر دما پایین بیافتد، هیتر دوباره روشن می‌شود.
  • آلایندگی و آلودگی‌ها
    اگر نگران آلایندگی یا آلودگی‌ها هستید، هیتر تابشی فروسرخ به طور کلی گزینه‌ی بهتری است. زیرا که هوا را همانند یک هیتر جریانی پرتاب نمی‌کند، هیتر گرد و غبار یا سایر آلایندگی را در اتاق منتشر نمی‌کند. همچنین، آلودگی‌ها را در یک محیط کاری منتشر نمی‌کند.

انتخاب صحیح هیتر گازی تابشی

گرما نوین تولیدکننده و تامین‌کننده‌ی راهکارهای گرمایشی سفارشی برای همه‌ی صنایع اصلی است. متخصصان ما به شما کمک می‌کنند تا هیتر مناسب برای برنامه‌ی خاص شما را انتخاب کنید. امروز با ما تماس بگیرید تا قیمت‌ها یا اطلاعات هیتر منطقه‌ای را بدست آورید.

 

🔥 هیتر گازی تابشی گرما نوین 🔥

 

🌟 محصولی کارآمد و با کیفیت برای داشتن زمستانی گرم و دلپذیر!

 

🔹 ویژگی‌های برتر:

– طراحی مدرن و جذاب

– مصرف انرژی کم

– کارکرد آسان و بدون نیاز به نگهداری خاص

– تولید حرارت فوری و موثر

– مناسب برای استفاده در کارخانه، سوله، انبار، گلخانه، رستوران و انواع فضای باز و صنعتی

 

🔹 دلایل برای انتخاب ما:

– تضمین کیفیت و اصالت محصولات

– پشتیبانی و خدمات پس از فروش

– قیمت مناسب و رقابتی

 

🔹 برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش:

🌐 گرماتاب

📞 شماره تماس: 91691095-021

 

🔹 بهترین انتخاب برای یک زمستان گرم و دلپذیر!

 

دیگر مقالات

بخاری گرماتاب: راهنمای کامل برای خرید و استفاده

هیتر تابشی گرماتاب : جایگزینی پایدار برای سیستم‌های گرمایشی سنتی

قیمت گرماتاب

گرماتاب در تهران

گرماتاب در اصفهان

این مقاله براتون مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد امتیاز: 5

تا الان امتیاز داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

3 دیدگاه در “هیتر گازی تابشی گرما نوین | راهنمای خرید 02191691095

دیدگاهتان را بنویسید